وب انسور کسب درآمد دلاری از طراحی سایت در ایران - وب انسور

کسب درآمد دلاری از طراحی سایت

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کسب درآمد دلاری از طراحی سایت

طبق قولی که به شما داده بودم. توی این ویدیو درباره کسب درآمد دلاری از طراحی سایت صحبت می‌کنم. یک راهنمای جامع برای کسب درآمد دلاری با طراحی سایت حتی داخل ایران! قبلا نمی‌شد در مورد این موضوع کامل و قطعی صحبت کرد. چرا که اطلاعات زیادی نداشتم. اما توی این ۲ ماه حسابی در مورد این قضیه تحقیق کردم و حالا توی این ویدیو به شما همه‌چیز رو توضیح خواهم داد.

یک سوال مهم که ممکن هست برای شما پیش بیاد این هست که نیاز به دفتر توی خارج از کشور دارم؟ جواب: لزومی نداره. بهتر هست شما برای کسب اعتماد دفتر کار خارج از کشور داشته باشید. اما طبق دلیلی که توی ویدیو توضیح دادم. (کرونا) معمولا توی دبی برای بستن پروژه، کارفرما به دفتر شما مراجعه نمی‌کند.

سوال: آیا با وردپرس هم میشه برای خارج از ایران طراحی سایت کرد؟ جواب: بیش از ۵۰ درصد سایت‌های دنیا با وردپرس هستند. پس طبیعتا توی هر کشوری وردپرس یک پلتفرم عالی برای راه‌اندازی سایت هست. ۹۹٪ طراحان سایتی که در دبی مشغول هستند، از وردپرس برای طراحی سایت مشتری استفاده می‌کنند.

کسب درآمد دلاری از طراحی سایت در ایران و در کشورهای خارجی یکی از دغدغه‌های افرادی توسعه‌دهندگان، سئوکاران و فعالان این حوزه است. در ادامه به سؤالاتی نظیر: روش‌های دریافت درآمد برای توسعه‌دهندگان ایرانی، لزوم حضور افراد در کشورهای دیگر برای کسب درآمد دلاری از طراحی سایت و … پاسخ‌خواهیم داد. دنیای طراحی وب‌سایت این روزها تبدیل‌شده است به یکی از مهم‌ترین و استراتژیکی‌ترین بازارهای کسب درآمد برای کسانی که علاقه‌مند هستند در حوزه تکنولوژی به جایگاه خوبی برسند.

روش‌های زیادی برای کسب درآمد دلاری از طریق طراحی وب‌سایت وجود دارد. اگر قصد کسب درآمد دلاری از طراحی سایت رادارید احتمالاً می‌دانید که در اثر وجود تحریم‌های مالی و بانکی علیه ایران، این کار کمی سخت‌تر و پیچیده‌تر از شرایط معمول است. البته شما می‌توانید از کار طراحی سایت، مدیریت و یا توسعه به درآمد برسید.

کسب درآمد دلاری از طراحی سایت برای افراد کم‌تجربه و کم‌درآمد

کسب درآمد دلاری از طراحی سایت برای افراد کم‌تجربه و کم‌درآمد
کسب درآمد دلاری از طراحی سایت برای افراد کم‌تجربه و کم‌درآمد

اولین سوالی که شاید برای طیف وسیعی از افراد همچون کسانی که پاسپورت ندارند و یا نوجوان و جوان هستند و هنوز به شرایط مالی خوبی نرسیده‌اند تا بتوانند برای وب‌سایت و حوزه کاری خود تبلیغات نموده و از روش‌های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند، این است که آیا آن‌ها هم می‌توانند به هدف کسب درآمد دلاری از طراحی سایت برسند؟ بله! این کار امکان‌پذیر است. در این حیطه شاید کووید ۱۹ بزرگ‌ترین خدمت را به جامعه توسعه‌دهندگان وب و طراحان سایت داشت.

بعد از بیماری کرونا بسیاری از کارفرمایان مجبور شدند که پروژه‌های خود را به‌صورت دور کار اجرا و طراحی کنند. پیش‌ازاین اتفاق شما مجبور بودید برای یافتن شغل به‌صورت فیزیکی و حضوری به یک مجموعه مراجعه نموده و توجه آن‌ها را به سمت خود جلب کنید.

در حال حاضر خیلی از مجموعه‌ها طراحی سایت خود را برون‌سپاری می‌کنند. البته درصورتی‌که شما در یک کشور ثانویه باشید، مزیت‌های خاص خود را خواهد داشت. به‌طور مثال با حضور در کشوری مانند امارات و دبی می‌توانید حساب پی پال، دلاری و ارزی و یا حتی درهم افتتاح کنید. در این صورت‌مسئله دریافت دستمزد یک مزیت کلیدی خواهد بود.

نکات مهم برای کسب درآمد دلاری از طراحی سایت

نکات مهم برای کسب درآمد دلاری از طراحی سایت
نکات مهم برای کسب درآمد دلاری از طراحی سایت

البته پیش‌ازاین که کسب درآمد دلاری از طراحی سایت را شروع کنید لازم است در مورد یک سری مسائل اطلاعات کافی را به‌دست آورید تا دچار مشکل نشوید. بازارهای بین‌المللی و حتی کشورهای همسایه، تفاوت‌های اساسی با ایران دارند.

موضوعات و فاکتورهای مهمی وجود دارد که شما برای کسب درآمد دلاری از طراحی سایت به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید که در ادامه به‌صورت مستقیم و با ارائه توضیحات جامع در خصوص آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

بررسی بازار طراحی سایت در کشورهای خارجی

اولین موضوع بررسی بازار طراحی سایت در کشورهای خارجی برای کسب درآمد دلاری از طراحی سایت خواهد بود. به‌عنوان کسی که قرار است در حوزه طراحی و توسعه صفحات وب فعالیت داشته باشید داشتن شناخت کافی نسبت به جامعه هدف و مشتریان و تقاضای خود است. خوشبختانه بازار طراحی سایت به شکلی است که همیشه و در تمامی کشورها به‌هرحال عده‌ای به دنبال حضور در این حوزه کسب درآمد و توسعه کسب‌وکار و تجارت هستند. حتی اگر شرکت‌هایی به‌تازگی فعالیت خود را شروع کرده باشند، در همان قدم‌های اول به آن نیاز خواهند داشت.

بررسی رقبا و همکاران!

عده‌ای در سراسر دنیا بخصوص کشورهای توسعه‌یافته مانند هند و پاکستان درزمینه کسب درآمد دلاری از طراحی سایت فعالیت می‌کنند و با هزینه به‌مراتب کم‌تر و با طی یک سری دوره‌های معمولی و پیش و پا افتاده، این کار را انجام می‌دهند. مثلاً اگر برای یک طراح حرفه‌ای، هزینه طراحی سایت در کشوری مانند امارات هزینه‌ای معادل ۵۰۰۰ درهم برای هر پروژه سطح بالا دریافت کند. توسعه‌دهندگانی از این کشورها هستند که این کار را با هزینه ۱۰۰ یا ۵۰ درهم انجام می‌دهد. دقیقاً همین موارد در ایران هم دیده می‌شود.

قیمت‌هایی که ارائه می‌شود بسیار دور از ذهن خواهد بود اما درصورتی‌که به سطحی حرفه‌ای برسید و نمونه کارهای قدرتمندی داشته باشید، به طبع می‌توانید جایگاه ویژه‌ای را در شرکت، کسب‌وکار طراحی وب و… داشته باشید. البته شرکت‌های معتبر همواره این موضوع را تشخیص می‌دهند که طراحی وب‌سایت با هزینه‌های خیلی پایین درنهایت عاری از هرگونه خلاقیت و کیفیت خواهد بود. معمولاً این شرکت‌ها به توسعه‌دهندگان سطح بالا پروژه‌های خود را می‌سپارند.

بررسی جامعه هدف مشتریان

جامعه هدف در بحث کسب درآمد دلاری از طراحی سایت اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. شرکت‌هایی که به‌تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌اند تفاوت میان پروژه‌های مختلف با هزینه‌های متفاوت را درک نمی‌کنند. در چنین شرایطی شما باید بازار هدف خود را روی کسب‌وکارهای حرفه‌ای بگذارید. از شما کار و پروژه حرفه‌ای دریافت خواهند کرد و حرفه‌ای نیز پرداخت می‌کنند.

درصورتی‌که قادر به تشخیص جامعه هدف در بحث کسب درآمد دلاری از طراحی سایت نباشید دچار شکست خواهید شد. در این مورد قبلاً در مقاله چه کسانی نمی‌توانند طراح سایت بشوند صحبت کردیم و می‌توانید به جهت درک بهتر این موضوع به این بخش از مقاله و ویدئو آموزشی مراجعه کنید.

انعقاد قرارداد بادقت انجام شود

برای پروژه‌های حرفه‌ای و بزرگ با شما قرارداد بسته خواهد شد. لازم است که این قراردادها بسیار حرفه‌ای، سفت‌وسخت و البته دقیق و کارشناسی شده باشند. درصورتی‌که شما عملیات پشتیبانی از وب‌سایت، امنیت، تولید محتوا و مدیریت را نیز بر عهده بگیرید حتی می‌توانید به سطح بالایی از درآمد در این حوزه برسید که خود یک مزیت کلیدی، مهم و بزرگ به‌حساب می‌آید. حتی درآمد شما از این طریق چند برابر خواهد شد و می‌توانید تیمی را برای انجام هرکدام از این فعالیت‌ها تشکیل دهید.

نقشه راه طراحی سایت برای افراد مبتدی

نقشه راه طراحی سایت برای افراد مبتدی
نقشه راه طراحی سایت برای افراد مبتدی

شاید اگر به‌تازگی وارد حوزه طراحی وب‌سایت شده‌اید این سؤال برای شما مطرح شود که نقشه راه موفقیت شما چیست؟ چگونه می‌توانید به کسب درآمد دلاری از طراحی سایت برسید؟ در پاسخ به این سؤال باید بدانید که چطور وب‌سایت طراحی می‌شود و از سیستم‌های مدیریت محتوا و یا زبان‌های برنامه‌نویسی برای این کار استفاده کنید. می‌توانید با قالب‌های آماده، المنتور و… کارکنید و به خوبی در این مورد تحقیقات لازم را انجام دهید.

دوره رایگان ساخت سایت وب انسور نیز می‌تواند در این حوزه به شما کمک کند. البته بعد از دیدن این ویدئو شما تبدیل به یک طراح سایت حرفه‌ای نمی‌شوید و لازم است که از آموزش‌های کامل‌تری استفاده نمایید.

از سایت‌های فریلنسری پروژه بین‌المللی بگیرید!

روش‌های مختلفی برای دریافت پروژه در مبحث کسب درآمد دلاری از طراحی سایت وجود دارد. سایت‌های زیادی مانند www.freelancer.com به شما این امکان را می‌دهند که به آن‌ها مراجعه کرده، در آن‌ها ثبت‌نام نموده و پروژه گرفته و درآمد خود را به‌صورت دلاری از طریق پی پال دریافت کنید.

(البته این وب‌سایت در ابتدای کار می‌تواند مناسب شما باشد. در غیر این صورت و در سطوح حرفه‌ای‌تر می‌توانید وارد فاز اجرایی جدید برای کسب درآمد دلاری از طراحی سایت در ایران شوید.) البته این افتتاح حساب دردسرهای خاص خود را خواهد داشت و لازم است شخصی در خارج از کشور این کار را برای شما انجام دهد.

طراحی سایت شخصی و دریافت پروژه

در این روش پیشنهاد می‌کنیم که خودتان دست‌به‌کار شده، وب‌سایتی را طراحی نموده و پروژه خودتان را استارت بزنید. می‌توانید فرم ثبت پروژه ایجاد نموده و مشتریان را به سمت برقراری ارتباط با خودتان هدایت نمایید. می‌توانید از مقالات، عنوان‌های آموزشی و… برای دریافت ورودی گوگل و موتورهای جستجو استفاده کنید. اگر صد الی دویست محتوای آموزشی و مقاله روی وب‌سایت خود منتشرکنید در نهایت احتمالاً با مشتریانی روبرو خواهید شد.

البته در بحث کسب درآمد دلاری از طریق طراحی سایت در ایران، باید به این موضوع توجه کنید که سطح دریافتی و دستمزد شما بسیار بالاتر از یک طراح سایت در ایران خواهد بود. درنتیجه حتی اگر در ماه یک پروژه هم دریافت کنید، همه‌چیز به نفعتان خواهد بود.

اجازه دهید این مورد را با یک مثال به شما توضیح دهیم، وقتی به‌عنوان یک طراح وب‌سایت معمولی در ایران فعالیت می‌کنید، برای هر پروژه، نهایتاً ۵ میلیون تومان به شما دستمزد پرداخت می‌شود. درصورتی‌که این حداقل دستمزد در بسیاری از کشورهای دنیا ۵۰۰ دلار و یا حتی ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. با یک حساب سرانگشتی می‌توانید دقیقاً متوجه این تفاوت‌ها شوید. به طبع این دریافت پروژه و کسب درآمد دلاری از طراحی سایت در ایران می‌تواند به نفع شما باشد.

چگونه در طراحی سایت دلاری بهتر کسب درآمد کنیم؟

چگونه در طراحی سایت بین‌المللی بهتر کسب درآمد کنیم؟
چگونه در طراحی سایت بین‌المللی بهتر کسب درآمد کنیم؟

حال ممکن است این پرسش هم در بحث کسب درآمد دلاری از طراحی سایت در ایران مطرح شود که چگونه می‌توانیم به‌مرور به سطح بالای درآمد و پروژه‌های عظیم‌تر و پرتعدادتری برسیم؟

در این مورد شما باید به جزئیات کار خود دقت ویژه‌ای داشته باشید. مثلاً می‌توانید روی توسعه تجربه کاربری و رابط کاربری یا همان UX و UI مانور بدهید. وب‌سایت‌های بیشتری ایجاد کرده و رزومه کاری خود را ارتقا دهید. ضمن اینکه با توسعه وب‌سایتی که از طریق آن پروژه دریافت می‌کنید. این موضوع می‌تواند برای شما تبدیل به یک روش کسب درآمد هدفمند شود و حتی کسب درآمد از ایران و از پروژه‌هایی که در داخل انجام می‌دهید را نیز فراموش کنید.

نتیجه‌گیری

دنیای توسعه وب روزبه‌روز در حال گسترش و وسیع‌تر شدن است. اگر بتوانید خودتان را در این فضا اثبات کنید، مطمئن باشید که به سطح بالاتری از موفقیت می‌رسید و می‌توانید حتی درآمد خود را به محدوده وسیع‌تر از چیزی که در این مقاله به‌صورت مثالی به آن اشاره کردیم برسانید. انتظار نمی‌رود که در طول چند سال آینده، بازار طراحی وب‌سایت چه در داخل و چه در خارج از ایران اشباع شود؛ از طرفی همیشه یک توسعه‌دهنده خوب، مشتریان مختص به خود را خواهد داشت. درنتیجه هیچ تهدیدی برای کسب‌وکار او وجود ندارد.

راستی اگر دوست دارید طراحی سایت با وردپرس را یادبگیرید و ازآن کسب درآمد کنید می‌توانید در دوره رایگان آموزش وردپرس شرکت کنید.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام وب انسور عضو شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : مقالات آموزشی تاريخ : 2 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.