وب انسور افزونه خبردار در مخزن وردپرس به‌صورت رایگان منتشر شد! - وب انسور

افزونه خبردار در مخزن وردپرس به‌صورت رایگان منتشر شد!

بسیار مفتخریم که اعلام کنیم، افزونه MihanWP Notification Bar که قبلا پس از گذشت چند ماه تلاش توسط تیم ما به صورت کاملا اختصاصی ساخته شده و با نام خبردار در سایت وب انسور منتشر شده بود، حالا به‌صورت رایگان در مخزن وردپرس به ثبت رسید. افزونه نوار اطلاع ‌رسانی، سومین افزونه ساخته شده توسط تیم وب انسور است که در مخزن رسمی وردپرس به ثبت رسیده است. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع ‌رسانی بهتر به کاربران سایت خود از این افزونه استفاده کنید.

اکثر کسب‌و‌کارهای اینترنتی از بنرها و باکس‌های اطلاع رسانی برای اعلام تخفیف‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای مهم استفاده می‌کنند. ما هم در وب انسور از این نوع بنر‌ها برای اطلاع رسانی تخفیف‌ها استفاده می‌کردیم. اما بعد از مدتی متوجه شدیم که کاربران دیگر مثل قبل اهمیتی به بنر‌های تبلیغاتی نمی‌دهدند. افزونه نوار اطلاع رسانی وردپرس همراه با شمارش معکوسی که دارد می‌تواند راهی برای نجات سایت شما باشد.

پس باید به دنبال راه جدیدتری برای اطلاع رسانی به کاربر می‌بودیم. این شد که تصمیم گرفتیم یک افزونه اختصاصی برای وب انسور طراحی کنیم تا در قالب یک نوار اطلاع رسانی، تخفیف‌ها را همراه با متن دلخواه، رنگ دلخواه، شمارش معکوس و دکمه CTA، کاربران را از تخفیف‌ها و جشنواره‌های وب انسور مطلع کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

افزونه نوار اطلاع رسانی وردپرس

بعد از گذشت چند ماه، کاربران درخواست کردند که پلاگین اختصاصی اطلاع رسانی وب انسور را بصورت یک محصول با قابلیت سفارشی‌سازی، در دسترس وردپرسی‌ها قرار دهیم. پس تصمیم گرفتیم با کمی تغییرات و قابلیت سفارشی سازی بیشتر، پلاگین وردپرسی MihanWP Notification Bar را منتشر کنیم. حالا مفتخریم که اعلام کنیم MihanWP Notification Bar یک افزونه کاملا ایرانی و ساخته شده توسط تیم وب انسور است. 🙂

اما بپردازیم به امکاناتی که خبردار در اختیار شما قرار خواهد داد.

سفارشی سازی کامل از پنل وردپرس شما

پنل تنظیمات افزونه خبردار
پنل تنظیمات افزونه خبردار

با استفاده از پنل مدیریت افزونه MihanWP Notification Bar به راحتی می‌توانید نوار اطلاع ‌رسانی خود را طراحی کنید و در سایت خود قرار دهید. افزونه اطلاع ‌رسانی وب انسور امکاناتی زیادی نظیر مشخص کردن پهنا و ارتفاع، عنوان بنر، حالت پس‌زمینه(به صورت ساده، گرادینت و تصویر)، قراردادن شمارش معکوس، دکمه CTA و…. در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع زمانی که شما وارد پنل مدیریتی این افزونه می‌شوید، دو زبانه‌ی عمومی و استایل وجود دارد. امکاناتی مثل عنوان نوار، اندازه، عنوان دکمه CTA، لینک و تایمر در زبانه عمومی است. امکانات دیگر هم مثل حالت‌های پس‌زمینه و سایز فونت‌ها در زبانه استایل قرار دارند.

نمایش شمارش معکوس بالای سایت

نمایش شمارش معکوس در خبردار
نمایش شمارش معکوس در خبردار

شما می‌توانید با استفاده از فرمول‌های اختصاصی این افزونه، شمارش معکوس را به دلخواه خود در بالای سایت تنظیم کنید. نحوه نمایش روز،ساعت و دقیقه و ثانیه را به دلخواه خود و بر اساس نیاز خود تنظیم نمایید. مثلا: ۲ روز و ۳ ساعت و ۷ دقیقه و ۳ ثانیه فرصت باقیست!

تنظیم تصویر، موقعیت و سایز تصویر برای پس زمینه

تصویر پس زمینه خبردار
تصویر پس زمینه خبردار

با استفاده از تنظیمات افزونه خبردار می‌توانید تصویر پس زمینه را به دلخواه خود تغییر دهید. همچنین موقعیت، سایز و تکرار شدن یا نشدن تصویر پس زمینه را به راحتی مشخص کنید.

قابلیت استفاده از رنگ یا گرادینت برای پس زمینه

رنگ پس زمینه خبردار
رنگ پس زمینه خبردار

شما می‌توانید از رنگ پس‌زمینه ثابت یا گرادینت به دلخواه خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید زاویه گرادینت را به دلخواه خود تغییر دهید تا سبک ظاهری بهتری به نوار اطلاع رسانی سایت خود دهید.

امیدواریم با ارائه و توسعه این افزونه که ماه‌ها زمان صرف کردیم. توانسته باشیم به توسعه سایت وردپرسی شما عزیزان کمک کرده باشیم. موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام وب انسور عضو شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 197 views بار دسته بندی : افزونه وردپرس تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.