وب انسور حل خطای پس پردازش تصویر ناموفق بود در نسخه ۵.۳ وردپرس - وب انسور

خطای پس پردازش تصویر ناموفق بود و روش حل آن
خطای پس پردازش تصویر ناموفق بود و روش حل آن

اگر وردپرس خود را به نسخه ۵.۳ آپدیت کرده باشید قطعاً با خطای ” پس پردازش تصویر ناموفق بود ” در بخش آپلود رسانه وردپرس مواجه خواهید شد. این خطا به دلیل قابلیت جدید وردپرس در نسخه ۵.۳ به‌وجود آمده و معمولاً هنگامی با خطا مواجه می‌شوید که تصویر آپلودی شما بیشتر از ۲۵۰۰ پیکسل طول و عرض دارد. اما چطور این خطا را برطرف کنیم؟

قبل از هرچیزی توجه داشته باشید متن خطا دقیقاً به شکل زیر است. پس درصورتی‌که خطای دیگری دارید این مقاله برای شما مناسب نیست.

پس پردازش تصویر ناموفق بود. اگر این یک عکس یا یک تصویر بزرگ است، لطفاً مقیاس آن را تا ۲۵۰۰ پیکسل پایین آورید و دوباره بارگذاری کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

خطای پس پردازش تصویر ناموفق بود

اگر می‌خواهید این قابلیت را در سایت خود امتحان و بررسی کنید، باید از بخش رسانه‌ها» افزودن را انتخاب کنید و یک تصویری که سایز آن به‌عنوان مثال ۳۰۰۰*۳۰۰۰ پیکسل می‌باشد را بر روی سایت آپلود کنید.

خب در این قسمت بنا بر تنظیمات هاست شما و اکستنشن‌‌های PHP که بر روی سایت شما نصب است، ممکن است وردپرس به شما ارور بدهد و تصویر را آپلود نکند و یا اینکه ممکن است فرآیند آپلود تصویر بدون مشکل طی می‌‌شود.خب در این قسمت بنا بر تنظیمات‌هاست شما و اکستنشن‌های PHP که بر روی سایت شما نصب است، ممکن است وردپرس به شما ارور بدهد و تصویر را آپلود نکند و یا اینکه ممکن است فرآیند آپلود تصویر بدون مشکل طی می‌شود.

آپلود فایل
آپلود فایل

خب اگر تصویر شما بدون مشکل آپلود شد، زمانی‌که بر روی “ویرایش” کلیک کنید و مشاهده خواهید کرد که سایز ۳۰۰۰ تصویر به ۲۵۶۰*۲۵۶۰ تغییر پیدا کرده است؛ همچنین در انتهای اسم فایل شما یک پسوند “Scaled” اضافه خواهد شد.

جزئیات تصویر
جزئیات تصویر

موردی که به آن اشاره شد درواقع یک قابلیت جدید وردپرس است که به شما اجازه آپلود تصاویر با سایز بالا را نخواهد داد.

غیرفعال کردن Threshold تصویر در وردپرس

اولین روشی که می‌توانید از آن برای غیرفعال کردن Threshold تصویر در وردپرس از آن استفاده کنید، نصب افزونه از طریق مخزن وردپرس است. برای این کار باید وارد پیشخوان خود شوید و از بخش افزونه‌ها» افزودن را انتخاب کنید و پلاگین Disable “BIG Image” Threshold را جستجو کنید، سپس بر روی “هم‌اکنون نصب کن” و سپس “فعال نمایید” کلیک کنید.

نصب و فعال‌‌سازی افزونه
نصب و فعال‌‌سازی افزونه

به همین راحتی! BIG Image Threshold یا همان آستانه تصویر بزرگ وردپرس در نسخه ۵.۳ الآن غیرفعال شد.

خب حالا اگر از بخش رسانه‌ها» افزودن همان تصویر قبلی را دوباره آپلود کنید، مشاهده خواهید کرد که تغییر سایز غیرفعال شده و در بخش کتابخانه‌ها نیز تصویر با ابعاد ۳۰۰۰*۳۰۰۰ در وردپرس آپلود شده است.

روش دومی که قصد داریم در این قسمت برای شما بیان کنیم نیازمند این است که تا حدودی با تغییر قالب وردپرس آشنایی داشته باشید. برای استفاده از این روش باید در وهله اول افزونه Disable “BIG Image” Threshold را از بخش افزونه‌های نصب‌شده غیرفعال کنید.

حالا باید پلاگین Disable “BIG Image” Threshold را از طریق سایت اصلی وردپرس دانلود کنید و فایل افزونه را با یک نرم‌‌افزار ویرایش متن باز کنید، یک قطعه کد در اختیار شما مشابه کد زیر برای شما قرار داده شده است.

add_filter( 'big_image_size_threshold', '__return_false' );

حالا باید وارد پیشخوان» نمایش» ویرایشگر پوسته» توابع پوسته شوید و این قطعه کد را در آن قرار دهید، فرقی ندارد این کد را در کدام قسمت از این فایل جایگذاری می‌کنید، البته به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را قبل از

جایگذاری کد در توابع پوسته
جایگذاری کد در توابع پوسته

حالا باید بر روی به‌‌روزرسانی پرونده کلیک کنید تا این کد در سایت شما اعمال شود.

به همین راحتی! بدون نیاز به افزونه Disable “BIG Image” Threshold توانستید Threshold تصویر را در وردپرس غیرفعال کنید.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام وب انسور عضو شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : مقالات آموزشی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.